Hoe komt het dat je verliefd bent geworden op dit ras? Vind je nog meer rassen leuk of is dit het enige ras voor jouw? Wat zijn de voor en de nadelen?![]()
Клубы - Twee (of meer) van het zelfde ras??
Waarom hebben jullie voor dit specifike ras gekozen?
| Член | Содержание |
|---|---|
|
9.июня 2008 08:27
|
|
|
10.июня 2008 15:57
Ik vind alle beesten hardstikke tof maar sinds we Raynah hebben ben ik helemaal verliefd op de duitse dog! Wat onder doggenliefhebbers een bekend gezegde is : eens een dog, altijd een dog gaat voor mij zeker op. Ik heb het doggenvirus flink te pakken. |
|
|
15.июня 2008 00:55
Sinds Beer ben ik helemaal weg van dit type honden. Beer was een kruising rottweiler/herder en deed zijn naam alle eer aan! Toen ik hem heb moeten laten inslapen, heb ik drie weken zonder hond gezeten. Daarna weer heel snel op zoek gegaan naar een maatje in huis. Bewust weer een type hond, zoals beer. Want ondanks dat hij in het asiel zat, was het echt een wereldbeest!!! |
|
|
15.июня 2008 21:17 | редактировался 15.июня 2008 17:20
Ik was 9 jaar toen ik Border Collie Tasja kreeg en ben dus met dit superras opgegroeid. Toen het na Tasja niet wilde lukken weer een BC te krijgen heb ik de verwaarloosde en mishandelde Bouvier Anouk (toen 3,5jr) van de buren overgenomen, dat was ook een superhond die het behoorlijk lang bij mij heeft uitgehouden tot haar 14jr en 5mnd, MAAR een jaar later kwam BCpup Daisy erbij want het BC-virus bleef kriebelen (eigenlijk meer heftig jeuken |
|
|
15.июня 2008 22:16
Ik heb de Chihuahua gekozen door om dat het makelijk mee tenemen maar ze kunnen niet alleen zijn willen graag zoort genoten als maatje want ze houden van spelen maar ook van rust. |
|
|
16.июня 2008 15:24 | редактировался 16.июня 2008 11:24
Nou dan ik ook maar even. |
|
|
18.июня 2008 00:47
... Van huis uit ben ik wel opgegroeid met honden, maar dat waren geen van alen Shih Tzu´s |
|
|
23.июня 2008 19:54
Mijn man is enorm voor duitse herders, hij kan uren op de pc rondneuzen in sites van duitse herders (vandaar dat wij 2 pc´s hebben |
|
|
15.июля 2008 20:41
ik heb mijn hele leven al honden gehad maar heb een allergie opgebouwd, dus toen onze golden retriever kwam te overlijden hadden we zoiets van wat nu??? ik kan niet zonder hond dus ik ben op internet gaan zoeken had al eens een keer iets gehoord over de portugese waterhond dat die gebruikt word bij mensen die allergisch zijn. |
|
|
14.сентября 2008 04:45
Wij zeggen altijd dat we besmet zijnb met het ieren virus. Ja wij hebben dus Ierse wolfshonden. We zijn zo besmet geraakt met dit virus dat we vorig jaar besloten hebben om ook met dit super ras te gaan fokken. Dus aanvraag gedaan bij de Raad van Beheer en na 5 maanden kregen we het groene licht. We konden onze eerst gekozen kennelnaam gebruiken. Maar ja toen moesten we nog een geschikte teef hebben . Op dat moment hadden we een reu en een teef. Helaas kunnen we niet met deze honden fokken. De reu heeft epilepsie ( 28-07-2008 overleden) en de teef het DCM ( hartkwaal). Maar sinds 30 mei zijn we in het bezit van een pracht pup. Nu maar duimen dat ze goed gezond is en ook volgends de raskemerken alles heeft. Zoals het er nu uit ziet leuk dat wel. Wij zijn sinds 1990 in het bezit van ierse wolfshonden. Vooral het karakter van dit ras zijn we op gevallen. Ze worden ook vasak de vriendelijk reus genoemt. Dat is geen woord verkeerd trouwens. |