| Член |
Содержание |
|
|
10.августа 2008 01:50 | редактировался 20.октября 2008 00:20
We zien dat er een aantal collage- maaksters/kers op deze site te vinden zijn , maar er zijn er ook genoeg die wel een foto hebben maar geen achtergrond ervoor of het ontbreekt gewoon aan mogelijkheden c.q.de nodige programma´s. Zodoende zet ik hier van tijd tot tijd achtergronden neer die jullie van hartenlust mogen gebruiken .Je kunt mij natuurlijk ook vragen om een hond in een bepaalde lijst te zetten. Als je een bepaalde achtergrond in een bepaalde kleur wilt , kan dat per honden post.(Denk b.v.b aan de kleur in het profiel, een te kleine foto kan door de lijst in de zelfde kleur veel beter tot zijn recht komen. Veel plezier ermee Irene
1024/768 pix
|
|
|
10.августа 2008 06:05
|
|
|
10.августа 2008 14:03
Super Irene, dat is altijd handig!! 
|
|
|
11.августа 2008 00:51
Super Irene, dat is altijd handig!!  Mits jij tijd hebt Sandra en zelf ook welke maakt kunnen wij ze ruilen , lijkt me leuk. Ik weet dat jij het druk hebt dus als er voorlopig geen erbij komt geeft niks , maar neem deze alvast over als je het leuk vind. groetjes Irene
|
|
|
11.августа 2008 00:56 | редактировался 10.августа 2008 20:56
Mits jij tijd hebt Sandra en zelf ook welke maakt kunnen wij ze ruilen , lijkt me leuk. Ik weet dat jij het druk hebt dus als er voorlopig geen erbij komt geeft niks , maar neem deze alvast over als je het leuk vind. groetjes Irene Hoi Irene, Ik ga het inderdaad even wat rustiger aan doe met de collages maar kan proberen om wat achtergronden te maken. Misschien is het ook wel leuk om samen een collage te maken. Iemand maakt een start, stuurt hem door naar de volende etc. Groetjes Sandra.
|
|
|
11.августа 2008 00:59
Mits jij tijd hebt Sandra en zelf ook welke maakt kunnen wij ze ruilen , lijkt me leuk. Ik weet dat jij het druk hebt dus als er voorlopig geen erbij komt geeft niks , maar neem deze alvast over als je het leuk vind. groetjes Irene Hoi Irene, Ik ga het inderdaad even wat rustiger aan doe met de collages maar kan proberen om wat achtergronden te maken. Misschien is het ook wel leuk om samen een collage te maken. Iemand maakt een start, stuurt hem door naar de volende etc. Groetjes Sandra. Dat is wel een super leuk idee Sandra ! Ik doe mee , wie nog meer ? Groetjes Irene
|
|
|
14.августа 2008 00:00
|
|
|
14.августа 2008 02:22
|
|
|
14.августа 2008 08:59
Hallo Irene, Van welk intenetsite haal jij je achtergrondjes vandaan? Ik gebruik adobe fhotoshop. als tekenprogramma. grzzzzz Suzanne en Sammies
|
|
|
17.августа 2008 19:00
Hallo Irene, Van welk intenetsite haal jij je achtergrondjes vandaan? Ik gebruik adobe fhotoshop. als tekenprogramma. grzzzzz Suzanne en Sammies Hoi Suzanne , ik gebruik ook adobe photoshop en de achtergronden maak ik vaak zelf , of ik surf op het net voor free achtergronden . Leuk dat jij ook adobe gebruikt .! Groetjes Irene
|
|
|
18.августа 2008 22:50 | редактировался 18.августа 2008 18:51
ik gebruik PSP Xll en vind leuk idee om foto door te sturen naar volgende en te kijken hoe het uiteindelijk word  
|
|
|
19.августа 2008 02:54
|
|
|
19.августа 2008 04:06
Hoi allemaal , wij wachten nog even af , zo te zien doen Marielle Sandra Paula en ik al mee , vier kan op zich wel , maar is toch weinig , als er nog twee of drie erbij komen kan diegene die de collage net heeft hem doorsturen als hij of zij geen tijd hebben, blijven er altijd een paar over die wel tijd hebben. Dus nog even geduld. Groetjes Irene
|
|
|
19.августа 2008 10:01
|
|
|
20.августа 2008 01:30
|
|
|
20.августа 2008 03:40
|
|
|
21.августа 2008 02:44
|
|
|
22.августа 2008 18:39
[Heb je nu weer een pc waar je op kunt werken of zit je nu aan de laptop ? Had gelezen dat ie niet in order was ! Groetjes Irene Nou ... Heb ff PSP 9.0 geïnstalleerd op mijn laptopje maar moet inderdaad nog ff mijn desktop openschroeven komende week om daar eventjes als "computerdokter" wat "operaties" op uit te voeren, hahaha! Gelukkig is het een kwestie van slechts 3 onderdelen vervangen (diskettestation (want die is kapot), videokaart (die is ook kapot) en een betere geluidskaart) en dan kunnen we er weer ff tegenaan ... Maar ik zie er altijd tegenop om die kast onder het tafeltje vandaan te trekken omdat er altijd vanalles en nog wat op zit aangesloten (zoals dus ook mijn workstation keyboard en mijn stereotoren, ghehehe!) ... Maar jaah ... Fotobewerken vanaf mijn laptop kan dus ook, alleen heb ik daar niet alle plaatjespencelen compleet ... 
Groetjes,
Marielle 
|
|
|
22.августа 2008 23:02
[Heb je nu weer een pc waar je op kunt werken of zit je nu aan de laptop ? Had gelezen dat ie niet in order was ! Groetjes Irene Nou ... Heb ff PSP 9.0 geïnstalleerd op mijn laptopje maar moet inderdaad nog ff mijn desktop openschroeven komende week om daar eventjes als "computerdokter" wat "operaties" op uit te voeren, hahaha! Gelukkig is het een kwestie van slechts 3 onderdelen vervangen (diskettestation (want die is kapot), videokaart (die is ook kapot) en een betere geluidskaart) en dan kunnen we er weer ff tegenaan ... Maar ik zie er altijd tegenop om die kast onder het tafeltje vandaan te trekken omdat er altijd vanalles en nog wat op zit aangesloten (zoals dus ook mijn workstation keyboard en mijn stereotoren, ghehehe!) ... Maar jaah ... Fotobewerken vanaf mijn laptop kan dus ook, alleen heb ik daar niet alle plaatjespencelen compleet ... 
Groetjes,
Marielle  Hoi Marielle , ik heb met je te doen , weet zelf ook wat het is om alles af te koppelen , maar daar komt bij mij verandering in , heb eerst maar in huis een grotere kamer voor mij ingepikt voor al mijn hobby´s , LOL ,ze lijken verdacht veel op de jouwe en dan morgen de PC Beurs in Eindhoven . Ik vraag me af of jij ook met een specifieke sound kaart werkt ? Ik gebruik Creativ sound blaster live platinum 7.1 pro , lijkt me leuk om te weten , voor van alles en nog wat , weet jij trouwens een manier om eigen muziek onder de slideshows te zetten? Met photobucket gaat het niet !

Dit is mijn kamer ! groetjes Irene
|
|
|
22.августа 2008 23:22
een manier om eigen muziek onder de slideshows te zetten? Met photobucket gaat het niet !

Dit is mijn kamer ! groetjes Irene Probeer het eens bij slide.com daar moet het lukken! 
|
|
|
22.августа 2008 23:33
Hoi Marielle , ik heb met je te doen , weet zelf ook wat het is om alles af te koppelen , maar daar komt bij mij verandering in , heb eerst maar in huis een grotere kamer voor mij ingepikt voor al mijn hobby´s , LOL ,ze lijken verdacht veel op de jouwe en dan morgen de PC Beurs in Eindhoven . Heey Irene, hahahaha! Tsjaah ... Jullie wonen waarschijnlijk in een groter huis als waar ik in woon LOL! Ik woon maar in een klein HAT woninkje met maar 1 slaapkamer en nauwelijks opbergruimte ... Mijn woonkamer is dus een hele multifunctionele ruimte momenteel ... Kraamkamer, spirituele ruimte, studio en slaaphol (in verband met het puppedupje) en dan ook nog een enigszins woonhol, hahaha! De PC beurs in Eindhoven ... Klinkt interessant ... Maar het weer zit dus nu niet echt mee, maar gelukkig houden ze het binnen in het Beursgebouw  Ik vraag me af of jij ook met een specifieke sound kaart werkt ? Ik gebruik Creativ sound blaster live platinum 7.1 pro , lijkt me leuk om te weten , voor van alles en nog wat , Er ligt nu een CeativeLabs Soundblaster AWE 32 in mijn PC maar daar komt de AWE 64 in te liggen en de AWE 32 bouw ik dan weer een keertje in mijn ouwe Compaq die op de slaapkamer staat te niksen, hehe! Trouwens, wat voor geluidsbewerkingssoftware gebruik je? Ik werk meestal met Cool Edit Pro 2.0 ... Daar kun je lekker mee multitracken maar Adobe Audition schijnt ook helemaal geweldig te zijn 
weet jij trouwens een manier om eigen muziek onder de slideshows te zetten? Met photobucket gaat het niet ! Met Photobucket gaat dat inderdaad niet ... Maar met Slde.com dus wel Als je daar een slideshow hebt gemaakt kun je bij Music zoeken naar het liedje wat je leuk vindt werkt samen met Youtube en Google) en dan krijg je de video´s te zien en dan is het een kwestie van koppelen aan je slide Werkt eigenlijk heel lekker! Je kunt zelfs ook een video van Youtube "importeren" (najaah, meer linken aan) en dan kun je er bij Slide.com een geheel eigen frame omheen zetten, ghehe! Is ook wel cool 

Dit is mijn kamer ! groetjes Irene Euhm ... Dat lijkt mijn computerhoek wel, ghehe! Alleen bij jou is het iets meer opgeruimd LOLOL!
Groetjes,
Marielle 
|